افشای ماهیت فرقه تروریستی رجوی

مقالات، اخبار، خاطرات

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

در شهر کورها یک چشم پادشاه است

 

چند سالیست رجوی که دیگر امیدی به اعضاء سالخورده و عملاً از کارافتاده خودش در اشرف3 ندارد و ارتش باصطلاح آزادیبخشش هم پوشکی شد، دست به دامان گروهکی تروریستی با اعضاء جوانتر شده است.

از طرفی این گروهک تروریستی هم که برای بقای خودش مجبور به داشتن اسپانسر مالی بود تمام و کمال به نکاح رجوی درآمد تا شاید درکنار هم زوجی موفق باشند.

صحبت پیرامون گروهک تروریستی خه بات کردستان هست که حتی با دیگر گروهک های کرد هم سر ناسازگاری داشت و نتوانست با احزاب کردستان کنار بیاید.

این گروهک که تنها منفعتش برای رجوی داشتن اعضاء جوان و دست به اسلحه است اما مجموع اعضاء آن به 1000نفر هم نمی رسد آنقدر مفلوک و ناشناخته بود که برای اعلام موجودیتش راهی جز سرسپردگی به پولهای مسعود رجوی نداشت.

از جمله وظایف همیشگی گروهک خه بات در قبال فرقه رجوی حضور اعضایش در تجمعات این فرقه و ابلاغ بیانیه های حمایتی دفتر مرکزیت این گروهک از فرقه رجوی است.

گروهک بی مقدار خه بات که هیچ استقلالی از خودش ندارد، برای آن که فیل هوا کرده باشد بتازگی بیانیه ای منتشر کرد و مدعی شد جمهوری اسلامی ایران خواهان مذاکره با آن هاست ولی آن ها تمایلی به مذاکره ندارند و لذا جمهوری اسلامی ایران برای تحت فشار قرار دادن این گروهک اعضایش را طعمه پرستوهای اطلاعاتی قرار داده است.

آیا چنین گروهک ضعیفی که حتی از پس مخارج درونی خودش بر نمی آید ارزش مذاکره دارد؟

 

    

۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۹:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نجات سالاری

مصاحبه با اعضاء ناشی از ضعف فرقه رجوی است

 

سیاست شکست خورده ی مصاحبه های اجباری فرقه رجوی با اعضایش برای رو در رو قرار دادن و فحاشی عضو به خانواده اش علیرغم نخ نما شدن و نتیجه ی معکوس برای رجوی، همچنان تنها راه این فرقه برای جلوگیری از ریزش و مسئله دار شدن اعضایش است.

با وجود آن که اکثریت کسانی که رجوی به اجبار آن ها را جلوی دوربین آورد تا از دلبستگی به فرقه و ضدیت با حکومت ایران و حتی خانواده هاشان بگویند، همچون آوار بر سر رجوی خراب شدند و زودتر از دیگران از فرقه منحوس مریم و مسعود جدا شدند، همچنان رجوی با وارونه نمایی وضعیت از هم پاشیده ی فرقه اش سعی در فرار رو به جلو دارد.

خلیل فریادرس و مصطفی استادی از جمله کسانی بودند که فرقه رجوی آن ها را جلوی دوربین آورد تا با به زبان آوردن نفرت از خانواده و کشورشان آن ها را در تقابل با حکومت ایران و خانواده قرار دهد اما حالا هر دوی آن ها از فرقه جداشدند و زندگی آزادانه ی خود را دارند.

 

فیلمبرداری از نشست های تحلیف در همین راستا انجام می شد که پس از نشست به اعضاء بگوید حالا دیگر رژیم سوگند های سرنگونی شما را شنیده و اگر قصد جدا شدن داشته باشید با رژیم طرفید. اما صد ها نفر از کسانی که قسم خوردند تا پای خون از آرمانهای آبکی مریم رجوی و مسعود دفاع کنند از این گروهک جداشدند و اکثرشان حالا در صف دشمنان قسم خورده رجوی قرار دارند و روزی نیست که با افشاگری علیه این فرقه و سرکردگانش خواب و آرامش مریم و مسعود را بر هم نزنند.

یادم نمی رود در نشست تحلیف، برخی آنچنان گلویشان را در حمایت از مسعود و مریم پاره کردند که گویی این دو منحوس خدایشان هستند اما الان  بیرون از فرقه ریالی ارزش  برای مسعود و آرمان ضد خلقش قائل نیستند.

رجوی چه بخواهد و چه نخواهد پایان کارش فرا رسیده، اخیراً بعد از آن همه دست و پا زدن و دل بستن به ترامپ و جان بولتون سبیل کلفت که کعبه آرزوهای رجوی بودند، دوباره گفته است باز هم برگشتیم به همان دوران کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من، این یعنی امروز رجوی از همیشه بی کس تر و ضربه پذیر تر و شکننده تر است.

 

۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۸:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نجات سالاری

کسادی بازار فرقه رجوی در صفحات اجتماعی

 

اتاق نشر اکاذیب فرقه رجوی تلاش حداکثری خود را برای خوراندن اخبار کذب و تحلیل های آبکی از شرایط جامعه ایران در شبکه های اجتماعی بکار گرفته است و چرندیاتی نیست که توسط این فرقه در اینترنت منتشر نشده باشد.

ساخت و استفاده از صدها هشتگ مختلف برای بازدید بیشتر کاربران شبکه های اجتماعی از جمله روش های رایج این اتاق است اما نتیجه حاصل شده این است که خزعبلات منتشر شده در صفحات فرقه رجوی بازدید و لایکی در حد تبلیغات انجام شده نداشته است.

بهمین علت در اقدامی مضحک انتشار دهنده گان اکاذیب در این اتاق وظیفه دارند خودشان یکدیگر را لایک کنند و برای همدیگر نظر بگذارند و مضحک تر اینکه همدیگر را تائید هم می کنند و چه هندوانه ای زیر بغل هم می گذارند. تصویر زیر نمونه ی یکی از این نان قرض دادن های اتاق نشر اکاذیب فرقه رجوی به همدیگر است.

در این تصویر نگارنده مطلب و نظر دهنده هر دو از اعضای فرقه رجوی هستند و چه بسا از دو سیستم کنار هم استفاده کنند و حتی شاید هر دو صفحه متعلق به یک نفر از اعضای فرقه باشد اما این کار احمقانه را برای به چشم آمدن صفحه اش انجام داده است.

 

همانطور که می بینید باگذشت 10روز از نشر این کلیپ تا به امروز تنها 26نفر از این کلیپ بازدید نموده اند و تا 3 روز بعد از انتشار هیچ کس نظری راجع به آن نداده است و لذا مجبور شدند خودشان برای خالی نبوده عریضه وارد خودستایی و نان قرض دادن شوند و اولین نظر را راجع به این کلیپ و محتوای دروغ آن بدهند.

انجمن نجات استان سیستان و بلوچستان

۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۸:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نجات سالاری

دروغی دیگر از فرقه دجال رجوی

 

طی روزهای گذشته مستندی از کشف و توقیف محموله قرص و مواد مخدر در کشور عربستان در شبکه های اجتماعی و رسانه های این کشور پخش و منتشر شده است. در این مستند که بیشتر به یک تبلیغ برای قدرت نمایی می ماند تا واقعیت، اشاره می شود که محموله فوق از در پوشش سبدهای میوه  و از کشور لبنان وارد عربستان شده و لذا باید بر روی واردات از کشور لبنان کنترل بیشتری شود.

همین و بس.  و در حالی که رژیم سعودی استاد اتهام زنی علیه کشورمان است و بارها اتهامات واهی را به کشورمان ایراد کرده در این مستند که خود سعودی ها آن را ساخته اند هیچ اسمی از ایران آورده نشده است.

اما سایت رسمی فرقه رجوی در خصوص این کلیپ هوچیگری کرده و مدعی است منبع ارسال این مواد مخدر رژیم ایران است و ایران مواد مخدر را ابزار تروریستی خود برای آلوده نمودن کشورهای عربی قرار داده است.

نمونه ی این گونه لجن پراکنی های احمقانه بارها توسط رسانه کذاب رجوی منتشر شده است. این فرقه در خصوص شروع موج های کرونایی و آمار مرگ و میر در ایران هم مدعیست  کرونا ابزار رژیم برای کشتار جمعی مخالفینش است.

آخر این فرقه چقدر می تواند احمق باشد که چنین ادعای غیرقابل باوری را مطرح کند. مگر می شود کشوری که برای مصنویت مردمش از آفت جنگ، در سوریه و عراق جلوی دشمن می ایستد تا مبادا آتش جنگ و ناامنی خواب را بر مردمش حرام کند چنین خیانتی بکند.

این توهمات و اکاذیب برای آن است که فرقه و در رأس آن مسعود رجوی، خود دارای چنین خصلتهای کثیفی هستند که برای رسیدن به تثبیت و منافعشان دیگران را قربانی کنند. رجوی کم از اینگونه جنایات نکرده است..

۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۸:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نجات سالاری

براندازان پوشکی

۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۸:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نجات سالاری

موضع خفه شو برای منافقین

۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۸:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نجات سالاری

تعامل ایران و رژیم سعودی فرقه رجوی را به کام مرگ خواهد کشید

 

میانجی گری کشور عراق برای حل اختلافات جمهوی اسلامی ایران و رژیم سعودی، و نتیجه آن که احتمالاً تعامل دو جانبه و اصطلاحاً آشتی سیاسی خواهد بود تلخ ترین اتفاق برای فرقه رجوی را رقم خواهد زد.

قطعاً یکی از پیش شرط های جمهوری اسلامی ایران برای تعامل با رژیم سعودی منع حمایت این رژیم از گروهک های ضد ایرانی از جمله رجوی هاست.

عقب نشینی بن سلمان از آن همه داد و فریاد های توخالی برای تصاحب قدرت اولی در منطقه خاورمیانه و استرس شدید او در مواضع اخیرش در قبال ایران و اظهار اشتیاق فراوان برای تعامل با کشورمان بیش از هر کسی دل رجوی را لرزاند.

  • طی هفته های گذشته مقاومت ضد اسرائیلی منطقه بارها مواضع رژیم غاصب اسرائیل را مورد حمله های شدید قرار داد.
  • نتانیاهو که قرار بود پشتوانه ی کشورهای عربی متحد شده با این رژیم باشد حتی در تشکیل کابینه اش ناکام ماند.
  •  آمریکایی ها که در زمان ترامپ قول فروش اسلحه به سعودی ها را داده بودند خودشان درگیر حملات شدید سایبری علیه دستگاه های امنیتی شان هستند.

و از همه مهمتر مقاومت یمن که بطور مستقیم مواضع سعودی ها را نشانه گرفته و هر آن یکی از مراکز مهم این کشور را نابود می کند، همه و همه نفس بن سلمان را بند آورده است.

حالا این رجوی است که باید فکری بحال این همه بی کسی خودش بکند. با آن استرسی که بن سلمان در مصاحبه اخیرش داشت، اگر حتی تحویل رجوی به دادگاه بین المللی و حتی دادگاه ایران جزء پیش شرط های کشورمان برای برقراری صلح با آنان باشد، حتماً قبول می کند.

ظاهراً پیدا شدن مسعود رجوی بعد از سالها مفقود بودن جز بد قدمی چیزی نداشت چرا که هر آنچه مریم قجر رشته بود را پنبه کرد و بزودی آن ها را به کام مرگ خواهد کشید.

 

 

۲۹ ارديبهشت ۰۰ ، ۰۸:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نجات سالاری