داد و فریاد خانواده های اسیران فرقه رجوی بر سر سرکردگان این فرقه همواره بی اطلاعی از وضعیت عزیزانشان بوده است و علت اینکه رجوی و دیگران سرکردگان فرقه را ضد خانواده می نامند همین است که به آنها اجازه تماس و حتی فکر کردن درباره خانواده را نمی دهد.

اما فرقه رجوی همیشه ادعایی خلاف این موضوع را داشته خب چرا ثابت نمی کند؟!!!

ما با هزار علت می گوییم و ثابت می کنیم که فرقه مانع ارتباط اسیرانش با خانواده هایش است و همیشه هم آن ها را تحت فشار قرار داده تا علیه خانواده شان توهین و تهمت پراکنی کنند.

حال فرقه می گوید خیر خب بسم الله، ثابت کند ما دروغ می گوییم.

فرقه مگر برای ستایش مسعود و مریم اعضاء را جلوی دوربین نمی آورد تا آن ها را خدا و پیغمبر خودشان معرفی کنند. یکبار هم اعضایش را جلوی دوربین بیاورد تا خطاب به خانواده هاشان حرف بزنند. آن ها را آزاد بگذارد تا از دلتنگی هایشان بگویند. اسم اعضای خانواده شان را بیاورند و به آن ها پیام بدهند و خاطرات گذشته شان را یادآوری کنند.

اگر خانواده ستیز نیستید خب اجازه بدهید اعضاء احساسات واقعیشان را به زبان بیاورند. وقتی خانواده ها جلوی درب اشرف و لیبرتی آمدند اعضاء را وادار کردید به خانواده هاشان برچسب مزدور بزنند و اصلاً نسبت خانوادگیشان را کتمان کنند، آن بیچاره ها را چنان رودر روی خانواده قرار دادید که گویا همه شان از زیر بوته بعمل آمده اند و اصلا پدر و مادری نداشته اند. مگر همچین چیزی شدنی بود؟

همه این ها را که به چشم دیدیم کنار هم گذاشتیم و مدعی هستیم مسعود و مریم سرکردگان فرقه ای خانواده ستیز هستند.

شما برای ادعای خانواده ستیز نبودنتان چه سندی دارید؟