در تمام برنامه های تلویزیونی و اینترنتی فرقه به شکل مضحکی کلمه دوقطبی تکرار می شود چرا که یکی از رهنمودهای رهبر جمهوری اسلامی ایران در رابطه با کاندیداهای ریاست جمهوری، مسئله دو قطبی نشدن انتخابات است. فرقه رجوی که سر خط دشمنی رسانه ای خود را بر تخریب ایشان بنا نهاده است، دوقطبی جلوه دادن انتخابات را سوژه مانور خود قرار داده است و لذا تمام اوباش رسانه ای خود را در قالب تحلیل گر به میدان آورده تا در سری برنامه های ویژه انتخابات آیند ه ایران ماموریت خود را انجام دهند.

از مهدی سامع تا توحیدی و روشن روان و سایر ریز و درشت شان فقط در این برنامه ها می آیند تا یک کلید واژه بگویند و بروند. آن هم اینکه بر خلاف خواسته ی آیت الله خامنه ای، انتخابات دو قطبی شده است.

اما واقعیت ماجرا اینجاست که این دوره از انتخابات به استثنائی ترین دوره در ادوار گذشته مبدل شده است چرا که دست کم 8 کاندید مطرح با حمایت از طرف طیف های مختلف وارد عرصه شده اند و هریک امکان بالایی برای انتخاب شدن دارند.

نقد خوب یا بد دولت فعلی جای خود، اما وقایع سالهای اخیر بهترین عامل روشنگری برای اقشار مختلف جامعه و بالاخص دلبستگان به تعامل با آمریکا و اروپا بود چرا که در سالهای اخیر بخوبی مشخص شد آنها بدنبال رفع مشکلات در ایران نیستند پس تعامل از طریق گفتمان و دیپلماسی با آنها عملاً نتیجه ای جز وقت تلف کردن و توقف برنامه های سازنده مستقل نخواهد داشت.

فرقه که البته جنگ رسانه ای اش با ماموریت از سمت برخی از همین طرفین مذاکره برجامی و صدالبته پشت پرده ی اسرائیلی سعودی آن می باشد هم وظیفه دارد برچسب و انگ های مختلفی به انتخابات بچسباند تا شاید بتواند فضای انتخاباتی را مشتنج کند.