افشای ماهیت فرقه تروریستی رجوی

مقالات، اخبار، خاطرات

۷ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

فرقه رجوی ثابت کند ضد خانواده نیست

 

داد و فریاد خانواده های اسیران فرقه رجوی بر سر سرکردگان این فرقه همواره بی اطلاعی از وضعیت عزیزانشان بوده است و علت اینکه رجوی و دیگران سرکردگان فرقه را ضد خانواده می نامند همین است که به آنها اجازه تماس و حتی فکر کردن درباره خانواده را نمی دهد.

اما فرقه رجوی همیشه ادعایی خلاف این موضوع را داشته خب چرا ثابت نمی کند؟!!!

ما با هزار علت می گوییم و ثابت می کنیم که فرقه مانع ارتباط اسیرانش با خانواده هایش است و همیشه هم آن ها را تحت فشار قرار داده تا علیه خانواده شان توهین و تهمت پراکنی کنند.

حال فرقه می گوید خیر خب بسم الله، ثابت کند ما دروغ می گوییم.

فرقه مگر برای ستایش مسعود و مریم اعضاء را جلوی دوربین نمی آورد تا آن ها را خدا و پیغمبر خودشان معرفی کنند. یکبار هم اعضایش را جلوی دوربین بیاورد تا خطاب به خانواده هاشان حرف بزنند. آن ها را آزاد بگذارد تا از دلتنگی هایشان بگویند. اسم اعضای خانواده شان را بیاورند و به آن ها پیام بدهند و خاطرات گذشته شان را یادآوری کنند.

اگر خانواده ستیز نیستید خب اجازه بدهید اعضاء احساسات واقعیشان را به زبان بیاورند. وقتی خانواده ها جلوی درب اشرف و لیبرتی آمدند اعضاء را وادار کردید به خانواده هاشان برچسب مزدور بزنند و اصلاً نسبت خانوادگیشان را کتمان کنند، آن بیچاره ها را چنان رودر روی خانواده قرار دادید که گویا همه شان از زیر بوته بعمل آمده اند و اصلا پدر و مادری نداشته اند. مگر همچین چیزی شدنی بود؟

همه این ها را که به چشم دیدیم کنار هم گذاشتیم و مدعی هستیم مسعود و مریم سرکردگان فرقه ای خانواده ستیز هستند.

شما برای ادعای خانواده ستیز نبودنتان چه سندی دارید؟

۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نجات سالاری

گندم از گندم بروید، جو ز جو

 

این ضرب المثل از آن مثل هاست که محال است خلافش ثابت شود. چرا که نمی شود انتظار داشت جو از گندم و یا گندم از گیاه جو بروید.

این مثل را به آن جهت عرض کردم که بپردازم به یک فرقه تبهکار و تروریستی با رزومه حداقل50 ساله خیانت، ترور و جنایت.

صحبت از فرقه تبهکار رجوی است، آنچه در 43ساله ی بعد از انقلاب 22بهمن در درون تشکیلات رجوی اتفاق افتاده است و یک تشکیلات مثلاً ضد امپریالیسم را به فرقه منفور و وابسته به امپریالیسم  مبدل نموده است بماند به جای خود اما چطور ممکن است فرقه ای که ترور 12000نفر از هموطنانمان، همکاری اش با صدام و حکومت بعث بر علیه کشورمان و تشویق آمریکا برای اعمال تحریم های شدیدتر، از جمله جنایات و خیانتهایش بر علیه مردم ایران است، حالا مدعی است می خواهد یک جمهوری دموکراتیک را برای این مردم به ارمغان بیاورد.

در حالیکه مریم رجوی و دارو دسته ی ضد خلقش نتوانسته است در درون همان تشکیلات چند هزار نفری خودشان جز دیکتاتوری و استبداد فرقه ای را حاکم کنند چطور بفکر جمهوری دموکراتیک برای 90 میلیون ایرانی افتاده است؟

آیا این کفتار پیر می خواهد بره بزاید؟

 

۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نجات سالاری

افشای نظنز توطئه ای بود برای آتش جنگ

 

در حالی که جورج بوش استفاده از سلاح های کشتارجمعی و ارتباط با القاعده در رژیم صدام، را بهانه تهدیدات نظامی علیه او کرده بود، فرقه رجوی تبعات خطرناک حمله آمریکا به عراق را بر خود احساس و لذا با توهم سازی درباره تاسیسات هسته ای نطنز خواست آتش جنگ را متوجه ایران کند تا خود  و صدام را از این جنگ در امان بدارد.

توهم سازی این فرقه دقیقاً بعد از شروع تهدیدات نظامی جورج بوش و در قالب افشای سایتی با هدف تولید سلاح هسته ای آغاز شد. افشاگری که اگرچه دروغ بودنش بر همگان ثابت شده است و منبع آن کم اعتبارتر از آن است که بانی شروع یک جنگ باشد اما دست مایه خوبی برای تشدید تحریم های همه جانبه علیه کشورمان شد.

با شروع جنگ در عراق و بخصوص سقوط دیکتاتور حاکم بر عراق که حامی بزرگ فرقه رجویِ درگِل مانده  بود، این فرقه خلع سلاح و لذا دستش از زمین و زمان کوتاه شد. همین مسئله باعث شد رجوی سعی کند به هر نحو ممکن در آغوش ایالات متحده پناه گیرد. بهمین علت بلندگوی فرافکنی علیه برنامه هسته ای ایران را در دست گیرفت تا توجه ایالات متحده را جلب و امتیازاتی از آنان بگیرد.

اگرچه حمله نظامی به کشورمان به واسطه توهم سازی های فرقه رجوی در توان ایالات متحده نبود و نیست اما بهانه ی خوبی شد تا تحریم های سنگین علیه کشورمان را اعمال کنند. جالب است که فرقه منحوس رجوی با افتخار، از بانی شدن در تحریم های سنگین علیه کشورمان که سبب فشار مضاعف بر مردم ایران و بخصوص اقشار کم بضاعت شده است صحبت می کنند.   

 

۲۳ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نجات سالاری

تقلید منافقین در هتک حرمت به مسجد

 


دریافت
مدت زمان: 48 ثانیه

۰۶ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نجات سالاری

هتک حرمت مدعیان اسلام به خانه خدا

 

منافقین درب دارالقران مسجد امام محمدباقر(ع) در زاهدان را به آتش کشیدند

امام باقر (ع): «مَن بَنی مَسجِداً ولَو مِثلَ مَفحَص‌ِ قَطاةٍ بَنَی‌‌اللّهُ‏ لَهُ بَیتاً ‌فِی‌الجَنَّةِ»

کسی‌ که یک مسجد بنا کند هرچند کوچک باشد  خداوند یک خانه در بهشت برای او بنا می‌کند.

(وسائل، ج 3، ص 486)

گروهک مارکسیستی منافقین که سالهاست پوشش یک تشکیلات اسلامی را به خود گرفته است اما سوابق و اسناد فراوانی دال بر اسلام ستیزی آنان وجود دارد، بار دیگر اسلام ستیزی و معاندتش با ائمه اطهار علیه السلام را با آتش کشیدن درب دارالقران مسجد امام محمد باقر(ع) به نمایش گذاشت.

این گروهک تروریستی مارکسیست که چند سالی است با اغفال برخی افراد کم بضاعت، از آن ها در قالب کانون های شورشی خود استفاده می کند و در ازای اقداماتشات مقادیر کمی پول به آن ها پرداخت می کند. کانون های شورشی منافقین تا کنون اقدام به آتش زدن چند تابلوی پایگاه های مقاومت بسیج نموده است.

اما این بار در نهایت بی شرمی و وقاحت حریم امن خانه خدا را هدف قرار داد و درب دارالقران مسجد امام محمدباقر(ع) را به آتش کشیدند. این اقدام وقیحانه منافقین دقیقاً یک روز پس از آتش زدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهونیستی انجام شد که خود نشان دهنده خط فکری هماهنگ این گروهک با صهیونیست است.

ظاهراً این گروهک عداوت ویژه ای با امام محمدباقر(ع) دارند، در حالیکه امام باقر(ع) می فرمایند:

مَنْ ثَبَتَ عَلى وِلایَتِنا فِی غِیْبَهِ قائِمِنا، أعْطاهُ اللهُ عَزَّ وَجَلَّ اَجْرَ ألْفِ شَهید مِنْ شُهَداءِ بَدْر وَحُنَیْن.

کسى که در زمان غیبت قائم ما (عجّل الله فرجه الشّریف) بر ایمان و ولایت ما اهل بیت عصمت و طهارت پا برجا و ثابت بماند، خداوند متعال پاداش و ثواب هزار شهید از شهداى جنگ بدر و حنین به او عطا مى فرماید، این گروهک تروریستی 5 روز بعد از هتک حرمت به دارالقران مسجد امام محمدباقر(ع)، تابلوی پایگاه مقاومت بسیج شهدای بدر زاهدان را نیز به آتش کشید.

این گروهک تروریستی پیش تر هم اقداماتی اینگونه را در کارنامه سیاه خود ثبت کرده است. انفجار بمب در مسجد ابوذر تهران، حمایت و آموزش گروهک های تروریستی در بلوچستان که چندین بمب گذاری در مساجد اهل تشیع و کشتار نمازگزاران را رقم زدند هم جزیی از کارنامه منافقین است.

براستی که امام خمینی(ره) درباره این گروهک ضاله تروریستی درست فرمودندکه: منافقین از کفار بدترند.

۰۶ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نجات سالاری

بازهم شکست تحلیل مسعود رجوی

 

مسعود رجوی و دارودسته ی بی مغزش درآستانه ی اعلام کاندیداتوری کاندیداهای ریاست جمهوری با عجله  وصف ناپذیری تنها با هدف تخریب رهبر جمهوری اسلامی ایران که توصیه کردند انتخابات دوقطبی نشود سوژه توهمی خود یعنی دوقطبی شدن انتخابات را در سیمای تلویزیونی شان به نمایش گذاشتند. در این توهم رئیسی و لاریجانی بعنوان دو قطبی انتخابات ریاست جمهوری 1400 مطرح می شدند حال آنکه اصلاً لاریجانی از طرف شورای نگهبان تائید صلاحیت نشده است.

با عدم تائید صلاحیت لاریجانی دست کم مشخص شد مسعود رجوی حتی در حد تحلیل یک فضای انتخاباتی هم توان محاسبات درست ندارد و به همین علت است که ماحصل همیشگی اراجیفش چیزی جز شکست نبوده است.

حالا او باید جوابگوی اشتباهی باشد که در خطی دهی به تحلیلگران از خودش بی مغزتر کرده بود چرا که همه آنها هم زیر سوال رفتند که چطور نتوانستند حتی یک درصد عدم تائید صلاحیت لاریجانی را تخمین بزنند.

البته با اشراف به ذات پلشت مسعود رجوی این پیش بینی را هم می توانیم بکنیم که حالا او بعنوان یک قهرمان ظاهر و مدعی شود این هم طرح او بود تا لاریجانی را از صحنه انتخابات خارج کند.

چنان که یادمان نرفته در جریان خیانت های جنگی منافقین در دوران 8سال دفاع مقدس، بعد از آن که از همه طرف بابت خیانتهایش مورد شماتت قرار گرفت مدعی شد مشارکت خیانتکارانه اش با صدام سبب شد جمهوری اسلامی و در رأس آن امام خمینی قطعنامه598 را بپذیرند.

۰۶ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نجات سالاری

اگر کلمه دوقطبی را از فرقه رجوی بگیرند تحلیل دیگری ندارند

 

در تمام برنامه های تلویزیونی و اینترنتی فرقه به شکل مضحکی کلمه دوقطبی تکرار می شود چرا که یکی از رهنمودهای رهبر جمهوری اسلامی ایران در رابطه با کاندیداهای ریاست جمهوری، مسئله دو قطبی نشدن انتخابات است. فرقه رجوی که سر خط دشمنی رسانه ای خود را بر تخریب ایشان بنا نهاده است، دوقطبی جلوه دادن انتخابات را سوژه مانور خود قرار داده است و لذا تمام اوباش رسانه ای خود را در قالب تحلیل گر به میدان آورده تا در سری برنامه های ویژه انتخابات آیند ه ایران ماموریت خود را انجام دهند.

از مهدی سامع تا توحیدی و روشن روان و سایر ریز و درشت شان فقط در این برنامه ها می آیند تا یک کلید واژه بگویند و بروند. آن هم اینکه بر خلاف خواسته ی آیت الله خامنه ای، انتخابات دو قطبی شده است.

اما واقعیت ماجرا اینجاست که این دوره از انتخابات به استثنائی ترین دوره در ادوار گذشته مبدل شده است چرا که دست کم 8 کاندید مطرح با حمایت از طرف طیف های مختلف وارد عرصه شده اند و هریک امکان بالایی برای انتخاب شدن دارند.

نقد خوب یا بد دولت فعلی جای خود، اما وقایع سالهای اخیر بهترین عامل روشنگری برای اقشار مختلف جامعه و بالاخص دلبستگان به تعامل با آمریکا و اروپا بود چرا که در سالهای اخیر بخوبی مشخص شد آنها بدنبال رفع مشکلات در ایران نیستند پس تعامل از طریق گفتمان و دیپلماسی با آنها عملاً نتیجه ای جز وقت تلف کردن و توقف برنامه های سازنده مستقل نخواهد داشت.

فرقه که البته جنگ رسانه ای اش با ماموریت از سمت برخی از همین طرفین مذاکره برجامی و صدالبته پشت پرده ی اسرائیلی سعودی آن می باشد هم وظیفه دارد برچسب و انگ های مختلفی به انتخابات بچسباند تا شاید بتواند فضای انتخاباتی را مشتنج کند.

۰۶ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نجات سالاری