چند سالیست رجوی که دیگر امیدی به اعضاء سالخورده و عملاً از کارافتاده خودش در اشرف3 ندارد و ارتش باصطلاح آزادیبخشش هم پوشکی شد، دست به دامان گروهکی تروریستی با اعضاء جوانتر شده است.

از طرفی این گروهک تروریستی هم که برای بقای خودش مجبور به داشتن اسپانسر مالی بود تمام و کمال به نکاح رجوی درآمد تا شاید درکنار هم زوجی موفق باشند.

صحبت پیرامون گروهک تروریستی خه بات کردستان هست که حتی با دیگر گروهک های کرد هم سر ناسازگاری داشت و نتوانست با احزاب کردستان کنار بیاید.

این گروهک که تنها منفعتش برای رجوی داشتن اعضاء جوان و دست به اسلحه است اما مجموع اعضاء آن به 1000نفر هم نمی رسد آنقدر مفلوک و ناشناخته بود که برای اعلام موجودیتش راهی جز سرسپردگی به پولهای مسعود رجوی نداشت.

از جمله وظایف همیشگی گروهک خه بات در قبال فرقه رجوی حضور اعضایش در تجمعات این فرقه و ابلاغ بیانیه های حمایتی دفتر مرکزیت این گروهک از فرقه رجوی است.

گروهک بی مقدار خه بات که هیچ استقلالی از خودش ندارد، برای آن که فیل هوا کرده باشد بتازگی بیانیه ای منتشر کرد و مدعی شد جمهوری اسلامی ایران خواهان مذاکره با آن هاست ولی آن ها تمایلی به مذاکره ندارند و لذا جمهوری اسلامی ایران برای تحت فشار قرار دادن این گروهک اعضایش را طعمه پرستوهای اطلاعاتی قرار داده است.

آیا چنین گروهک ضعیفی که حتی از پس مخارج درونی خودش بر نمی آید ارزش مذاکره دارد؟