مسعود رجوی و دارودسته ی بی مغزش درآستانه ی اعلام کاندیداتوری کاندیداهای ریاست جمهوری با عجله  وصف ناپذیری تنها با هدف تخریب رهبر جمهوری اسلامی ایران که توصیه کردند انتخابات دوقطبی نشود سوژه توهمی خود یعنی دوقطبی شدن انتخابات را در سیمای تلویزیونی شان به نمایش گذاشتند. در این توهم رئیسی و لاریجانی بعنوان دو قطبی انتخابات ریاست جمهوری 1400 مطرح می شدند حال آنکه اصلاً لاریجانی از طرف شورای نگهبان تائید صلاحیت نشده است.

با عدم تائید صلاحیت لاریجانی دست کم مشخص شد مسعود رجوی حتی در حد تحلیل یک فضای انتخاباتی هم توان محاسبات درست ندارد و به همین علت است که ماحصل همیشگی اراجیفش چیزی جز شکست نبوده است.

حالا او باید جوابگوی اشتباهی باشد که در خطی دهی به تحلیلگران از خودش بی مغزتر کرده بود چرا که همه آنها هم زیر سوال رفتند که چطور نتوانستند حتی یک درصد عدم تائید صلاحیت لاریجانی را تخمین بزنند.

البته با اشراف به ذات پلشت مسعود رجوی این پیش بینی را هم می توانیم بکنیم که حالا او بعنوان یک قهرمان ظاهر و مدعی شود این هم طرح او بود تا لاریجانی را از صحنه انتخابات خارج کند.

چنان که یادمان نرفته در جریان خیانت های جنگی منافقین در دوران 8سال دفاع مقدس، بعد از آن که از همه طرف بابت خیانتهایش مورد شماتت قرار گرفت مدعی شد مشارکت خیانتکارانه اش با صدام سبب شد جمهوری اسلامی و در رأس آن امام خمینی قطعنامه598 را بپذیرند.