منافقین درب دارالقران مسجد امام محمدباقر(ع) در زاهدان را به آتش کشیدند

امام باقر (ع): «مَن بَنی مَسجِداً ولَو مِثلَ مَفحَص‌ِ قَطاةٍ بَنَی‌‌اللّهُ‏ لَهُ بَیتاً ‌فِی‌الجَنَّةِ»

کسی‌ که یک مسجد بنا کند هرچند کوچک باشد  خداوند یک خانه در بهشت برای او بنا می‌کند.

(وسائل، ج 3، ص 486)

گروهک مارکسیستی منافقین که سالهاست پوشش یک تشکیلات اسلامی را به خود گرفته است اما سوابق و اسناد فراوانی دال بر اسلام ستیزی آنان وجود دارد، بار دیگر اسلام ستیزی و معاندتش با ائمه اطهار علیه السلام را با آتش کشیدن درب دارالقران مسجد امام محمد باقر(ع) به نمایش گذاشت.

این گروهک تروریستی مارکسیست که چند سالی است با اغفال برخی افراد کم بضاعت، از آن ها در قالب کانون های شورشی خود استفاده می کند و در ازای اقداماتشات مقادیر کمی پول به آن ها پرداخت می کند. کانون های شورشی منافقین تا کنون اقدام به آتش زدن چند تابلوی پایگاه های مقاومت بسیج نموده است.

اما این بار در نهایت بی شرمی و وقاحت حریم امن خانه خدا را هدف قرار داد و درب دارالقران مسجد امام محمدباقر(ع) را به آتش کشیدند. این اقدام وقیحانه منافقین دقیقاً یک روز پس از آتش زدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهونیستی انجام شد که خود نشان دهنده خط فکری هماهنگ این گروهک با صهیونیست است.

ظاهراً این گروهک عداوت ویژه ای با امام محمدباقر(ع) دارند، در حالیکه امام باقر(ع) می فرمایند:

مَنْ ثَبَتَ عَلى وِلایَتِنا فِی غِیْبَهِ قائِمِنا، أعْطاهُ اللهُ عَزَّ وَجَلَّ اَجْرَ ألْفِ شَهید مِنْ شُهَداءِ بَدْر وَحُنَیْن.

کسى که در زمان غیبت قائم ما (عجّل الله فرجه الشّریف) بر ایمان و ولایت ما اهل بیت عصمت و طهارت پا برجا و ثابت بماند، خداوند متعال پاداش و ثواب هزار شهید از شهداى جنگ بدر و حنین به او عطا مى فرماید، این گروهک تروریستی 5 روز بعد از هتک حرمت به دارالقران مسجد امام محمدباقر(ع)، تابلوی پایگاه مقاومت بسیج شهدای بدر زاهدان را نیز به آتش کشید.

این گروهک تروریستی پیش تر هم اقداماتی اینگونه را در کارنامه سیاه خود ثبت کرده است. انفجار بمب در مسجد ابوذر تهران، حمایت و آموزش گروهک های تروریستی در بلوچستان که چندین بمب گذاری در مساجد اهل تشیع و کشتار نمازگزاران را رقم زدند هم جزیی از کارنامه منافقین است.

براستی که امام خمینی(ره) درباره این گروهک ضاله تروریستی درست فرمودندکه: منافقین از کفار بدترند.