تاسف برانگیز است امثال سپاه پاسداران که تروریست هایی مانند رجوی و داعش را از کشورهای جنگ زده بیرون کرد. حالا در اقدامی احمقانه در فهرست تروریستی آمریکا قرار گرفته است.

از همان روزی که نام فرقه رجوی از لیست تروریستی ایالات متحده خارج شد مشخص بود این لیست فرمالیته و صرفاً محض عملیات روانیست و نه مبارزه با تروریسم.

وقتی نام سپاه پاسداران و حزب الله لبنان برای ایالات متحده، هم ردیف گروهک های جنایتکاری همچون القاعده، طالبان، داعش و دیگر تروریست های جنایتکار قرن قرار گیرد، باید فاتحه ی ادعاهای ضد تروریستی دولت و سنا و وزارت خارجه آمریکا را خواند.

اما در این وسط فرقه رجوی، اقدام ترامپ در لیست گذاری سپاه پاسداران را ستایش می کنند. گویا پس از گذشت سالها، از رویارویی شان با سپاه پاسداران و شکست های سنگین که از این قدرت بزرگ نظامی ایران متحمل شده اند، اقدام احمقانه ی ترامپ دلشان را خنک کرده که دیوانه وار تمام کارشان را تعطیل کرده اند و به تجلیل و تحلیل های آبکی در بزرگنمایی و اعتبار بخشیدن به فهرست تروریستی فرمالیته ی، ایالات متحده پرداخته اند.

البته اگر منصفانه به این حجم از خوشحالی جنون گونه ی فرقه رجوی بنگریم به آن ها حق می دهیم از هرگونه اقدام علیه سپاه پاسداران که دیگر چیزی نمانده بود پیکره ی منافقین در عراق را درهم بشکند استقبال کنند. اگر چه این خوشحالی دوامی نخواهد داشت و پیروزی نهایی با ملت بزرگ ایران است.