ضرب المثل خود کرده را تدبیر نیست، حکایت این روزهای فرقه رجویست. دروغپردازی و اتهام زنی های سال گذشته ی فرقه رجوی درباره توطئه ی بمب گذاری در سیرک سالانه ی شان در فرانسه، امسال گریبانشان را گرفت. در شرایط کنونی که دولت فرانسه درگیر اعتراضات گسترده ی ضد سرمایه داری مردمش است. با وجود اشراف به دروغ و ساختگی بودن سناریوی سال گذشته رجوی ها، امسال اجازه برپایی سیرک را به آنان نداد تا شرایط را از اینکه هست آشفته تر نکنند.

ظاهراً دولت فرانسه هم، دیگر رغبتی به هزینه دادن برای فرقه ی رجوی ندارد و به همان اجاره بهای کلانی که بابت دفتر مرکزی رجوی در این کشور دریافت می کند بسنده نموده است. ضمن اینکه احتمال زیاد وجود داشت، جنبش ضد سرمایه داری در این کشور از حضور خارجی های دعوت شده به ویلپنت برای رساندن صدایشان به جهانیان استفاده می کردند و آبروریزی بزرگتری برای دولت مکرون رقم می خورد.

حالا مریم رجوی مجبور است با سناریویی که در پیام شماره 12 شورای میلی مقاومت که بنام مسعود رجوی منتشر شده است، هوادارانش را به کف خیابان ها بیاورد و با التماس از آن ها بخواهد دوستانشان را به هر طریق ممکن برای حضور در میدان شومان بروکسل راضی کنند.