سپاه پاسداران  در 12 اردیبهشت 1361 خانه تیمی فرقه رجوی در کامرانیه تهران را که چند نفر از سرکردگان اصلی و تعدادی اعضای دون پایه این فرقه در آن مخفی شده بودند را منهدم کرد. از جمله سرکردگان این فرقه که در این عملیات به هلاکت رسیدند عبارتند از نصرت رمضانی، محمد ضابطی، سوسن میرزایی قاسم باقرزاده، حمید جلال زاده، پری یوسفی، زکیه محدث، احمد کلاهدوز، محمد تواناییان فرد، فاطمه (تاجی) مهدوی کرمانی، اقدس تقوی، امیر هوشنگ آق بابا.

این نفرات در مقاطعی بعد از 30 خرداد 1360 افراد بی گناه را ترور کرده بودند و چند مرحله با نیروهای سپاه درگیر شدند اما موفق به فرار شده بودند. اما با شناسایی این خانه تیمی به درک واصل شدند.

محمد ضابطی از کسانی بود که بعد از دستگیری سران مجاهدین در سال1350 ، عضو این تشکیلات شد و مروج ایدئولوژی التقاطی مجاهدین در آن برهه بود. او نیز در سال 1354 دستگیر با زندانیان آزاد شده در 30 دی ماه 1357 از زندان بیرون آمد و به سبب فعالیتهایش برای مجاهدین به حلقه اول این تشکیلات راه یافت.

محمد ضابطی که مسئول کمیته اجتماعی فرقه رجوی در بعد از انقلاب بود، تعدادی از جوانان و دانش آموزان را برای جذب در ملیشیای فرقه تربیت کرده بود و در جریانات مختلف آن ها را به کف خیابان ها کشید و مشکلات متعددی برای آن ها و خانواده هاشان ایجاد کرد.